Forum neurologiczne » Neurologia » Nieprzerwane drętwienie tułowia i nóg od kilkudziesięciu dni

Nieprzerwane drętwienie tułowia i nóg od kilkudziesięciu dni

Witam.
Jestem 23 letnią studentką. Od 30 lipca br dokucza mi nieprzerwanie drętwienie ciała od odcinka poniżej klatki piersiowej w dół(poniżej odcinka Th 4), osłabienie siły mięśniowej, uczucie ucisku i napięcia mięśni. Uczucie drętwienia pojawiło się nagle kiedy wstałam rano. Dzień wcześniej parę razy w ciągu dnia odczuwałam piekący ból w klatce piersiowej, który jednak nie trwał długo. Drętwienie to jedyny objaw. Nic mnie nie boli, mam zachowane czucie powierzchniowe, czuję zmiany temperatury, nie mam problemów z wypróżnianiem, nie obserwuję pogorszenia wzroku. Badanie TK kręgosłupa, TK głowy(z kontrastem i bez) niczego nie wykazało. Badanie MRI głowy (z kontrastem i bez) także. Wyniki badań: „Badanie MRI kręgosłupa na poziomie TH4 I TH5 wykazało w tylnej części rdzenia kręgowego hiperintensywną strefę wielości 16x4 mm. Zmiana ta nie wyróżnia się w obrazach t1 zależnych i w jej lokalizacji nie stwierdza się wzmocnienia sygnału. Zmiana może odpowiadać zmianie demielinizacyjnej. W różnicowaniu należy wziąć pod uwagę zmianę rozrostową.”
Badanie krwi, moczu, płynu mózgowo rdzeniowego, EKG, testu na Boreliozę metodą Elisa, obecności boreliozy w PMR, niczego nie wykazały. Czekam jeszcze na wyniki na boreliozę testem Waltera Blota oraz na obecność prążków oligoklonalnych w płynie mózgowo rdzeniowym.
Poszukuję porady, gdyż do tej pory każdy specjalista neurolog bądź neurochirurg diagnozuje mnie w inny sposób: ognisko demielinizacyjne rdzenia kręgowego, zmiana rozrostowa- możliwy nerwiak, SM, a nawet zator w tętnicy. Tylko nikt nie potrafi mnie zdiagnozować w jednoznaczny sposób, zalecając jedynie badanie kontrolne rezonansem za 3-6 miesięcy.