Forum neurologiczne » Guzy czaszki i tkanek miękkich głowy » Niewielki rozrastający się guz kości czaszki

Niewielki rozrastający się guz kości czaszki

Od pół roku mam niewielkiego guzka rozrastającego się w dół czaszki po stronie prawej (w okolicy kosci ciemieniowej prawej) oczywiście jestem po wizycie u lekarza neurologa -onkologa , pan doktor powiedział ze to guz kosci czaszki... zostałam skierowana na badanie tomografi -głowy , wynik będzie w ciagu 10dni...
moje objawy- codziennie mam śilne bóle głowy i zawroty glowy, ten guzek boli przy dotyku i czesaniu oraz spaniu na tej stronie głowy, niewiem co powoduje że mam takie wysokie ciśnienie (164/68 ). to zdaża się pare razy w miesiącu... ciagle odczuwam ból w prawej częsci czaszki i dziwne uczucie jakby mi się oczy kreciły,
troche się martwie bo niewiem co to może być

Marta 2012-03-20, 13:10

W zasadzie bez wyniku CT głowy nie mogę nić więcej powiedzieć, niż zrobił to doktor. Jeśli jest to zmiana kości czaszki to ona odpowiada za dolegliwości bólowe. Co do ciśnienia to może to być objaw nadciśnienia tętniczego, warto mierzyć je 2 razy dziennie przez co najmniej 2 tyg a wyniki zanotować i udac sie do lekarza POZ.

neuron 2012-03-22, 21:50

Witam mam już wynik tk-głowy był on robiony pod kątem czy będzie ten guzek widoczny na kosci chodziło oto czy niemam jeszce nic oprocz tego w głowie ...
układ komorowy nieposzerzony, nieprzemieszczony...
przestrzeń podpajecza w normie.
zmian ogniskowych, ani innych cech procesu wypierającego w mózgowiu nie stwierdzono...