Forum neurologiczne » Choroby kręgosłupa » Ból kręgosłupa w okolicy lędźwiowej promieniujący do prawej nogi

Ból kręgosłupa w okolicy lędźwiowej promieniujący do prawej nogi

Witam. Już przeszło miesiąc odczuwam okropny ból pleców w okolicy lędźwiowej promieniujący do nogi,najbardziej boli mnie dół kręgosłupa, pośladek i noga.Ból nasila się podczas siedzenia,wstawania,stania.Mniej boli jeżeli się poruszam czy chodzę. Mam 21lat jestem mężczyzną,byłem u lekarzy rodzinnych jeden z nich przepisał mi leki rozkurczowe i przeciw zapalne twierdząc że może być to zapalenie bądz nadwyrężenie mięśni podczas pracy.Po 2tyg problem nie mijał udałem się więc ponownie do lekarza rodzinnego tym razem po skierowanie na rtg kręgosłupa, zrobiłem badanie i wszystko wyszło w porządku, nic nie wykryto, wszystko prawidłowo i w normie.Robiłem także badania krwi i moczu także wyniki mam dobre. Dostałem skierowanie do neurologa by pójść na rezonans magnetyczny kręgosłupa i dowiedzieć się co tak naprawdę jest przyczyną bólu. Od lekarza rodzinnego dowiedziałem się że może być to rwa kulszowa bo wszystkie moje objawy na to wskazują. Jednak dziwi go fakt że na to jestem za młody żebym już ją miał. Ból jest nie ustanny, ciągle boli i nie przestaje stosowałem leki ale nic nie pomogło,smarowałem maściami przeciwbólowymi 3 razy dziennie przez tydz także nic, zażywam jedynie teraz ketonal bo po tym trochę tylko przechodzi ale znowu wraca i muszę brać kolejną tabletkę a nie chcę niszczyć żołądka.Co myślicie o tym? co to może być?Pozdrawiam czekam na odpowiedz do tego wątku.

Artur 2012-05-09, 14:35

Należy wykonać MR, najpewniej to jedynie stan zapalny i konieczna będzie rehabilitacja, jednak nie można wykluczyć ucisku na struktury nerwowe. W tym wieku dyskopatia także występuje.

neuron 2012-05-09, 21:24