Probem z mowieniem.

Witam, mam 32 lata, jestem po studiach. Od jakiegos czasu zauwazylam, ze mam straszny problem z mowieniem. Nie potrafie skonstrulowac poprawnie zdan, wciaz zapominam sloWitam, mam 32 lata. Od jakiegos czasu zauwazylam, ze mam straszny problem z mowieniem. Nie potrafie skonstrulowac poprawnie zdan, wciaz zapominam slow. Praktycznie w kazdym zdaniu zacinam sie, bo zapomnialam jakiegos slowa. Mieszkam obecnie za granica. Ucze sie do tego jezyka obcego. Jestem w zwiazku z obcokrajowcem, od dwoch lat. Mam rowniez problem z mowieniem w jezyku obcym. Nawet proste zdania sprawiaja mi trudnosc. Zawsze myslalam, ze to dlatego, ze to jezyk obcy, ale ostatnio zauwzylam, ze z jezykiem ojczystym tez mam problem. Mam kontakt z rodakami codziennie w pracy, wiec przyczyna nie jest nie uzywanie jezyka, gdyz uzywam go,prawie codziennie. Gdy slucham czyisc rozmow, zdaza sie, ze nie rozumiem wszystkiego, gdy ktos szybko rozmawia, tak jakbym nienadazala za wypowiedzia. Problem nie wystepuje, gdy pisze lub czytam, wtedy nie zapominam slow. Rowniez latwiej mi pisac i czytac w jezyku obcym. Ostatnio zmartwilam sie jeszcze bardziej, po dwoch ltach spotkalam sie z moja mama. I zauwazylam, ze ona ma rowniez ten sam probblem nawet bardziej nasilony. Nie moglam jej sluchac. Jej wypowiedzi byly gorsze niz malego dziecka. Wciaz tylko zaczynala zdanie i mowila * albo tam tego, cos tam*. Naprawde nie szlo jej zrozumiec. Gdy cos do niej mowilam czasem zachowywala sie, jakby slyszala ta informacje pierwszg raz. Przykro mi to mowic, ale podczas rozmowy mialo sie wrazenie, ze jest glupia. Chociaz wiem, ze mysli logicznie. Tylko nie potrafi wypowiedziec prawidlowo tych mysli. Sama chyba nie zauwazyl ze mam problem z mowieniem, bo kiedy zaczelam jej opowiadac, ze mam problem Z zapominaniem slow. Prztznala mi rcje, ze jest to zauwazalne, ale nic nnie powiedziala o sobie, ze ona tez tak ma. Mama ma 58 lat. Zauwazylam tez, ze rosnie jej broda. Ma takie dlugie, grube wloski na brocie. Mi