Forum neurologiczne » Depresja, nerwica, zaburzenia psychiczne » Niepokój, lęk, problemy ze snem, osłabienie, zaburzenia pamięci a tężyczka

Niepokój, lęk, problemy ze snem, osłabienie, zaburzenia pamięci a tężyczka

WItam chciałbym opisać moje dolegliwości, które męczą mnie już 3 miesiące a ja ciągle nie mogę dojść do siebie. Wszystko zaczęło się w sylwestra, złapałem grypę, bal sylwestrowy spędziłem pijąć wódkę, zero apetytu, wcześniej wziąłem kilka tabletek polopiryny w ciągu dnia. Dostałem tydzień L4, lecz przyznam się, że wogóle nie wyleżałem tej grypy, nawet pojechałem do Niemiec po samochód, gdzie tak zmarzłem aż mi się zaczęło kręcić w głowie. Po powrocie do pracy po 3 dniach wstałem rano do pracy w fatalnej kondycji, zaspany, obolały, totalnie osłabiony. Dodam, że jestem kierowcą ciężarówki, źle mi się jeżdziło jakiś taki kołowaty cały dzień byłem. Po powrocie do domu dostałem skoku ciśnienia, kołatało mi serce, bolały nogi, zdrętwiały mi łydki i bół w klatce. Pogotowie zabrało mnie do szpitala gdzie zrobiono rtg klatki i stwierdzono lekkie zapalenie na prawym płucu. Rano ordynator na obchodzie badając mnie stwierdził, że *nic tam nie słyszy i do domu* ale przetzymali mnie jeszcze dwa dni i wypisano mnie do domu ze stwierdzeniem nadciśnienia tętniczego i hiperlipidemii (miałem duże poziomy tłuszczu we krwi ). Dostałem też antybiotyk 10 dniowy Amoksiklav. Potem było wszystko OK jakieś 2-3 tyg aż pewnego razu pojechałem w trasę kupić motocykl, który okazał się szrotem i wracając do domu wieczorem znowu dostałem ten sam atak bół w klatce kołatanie serca ból łydek. Dodam, że nie brałem już leku na nadciśnienie Piramilu bo go odstawiłem, stwierdziłem, że dobrze się czuję i mi niepotrzebny. Wziałem wtedy jedną tabletkę Validol i jakos mi sie uspokoiło po 30min. I wtedy właśnie zaczęły się moje przygody z lekarzami, zrobiłem mnóstwo badań, które wykazały, że jestem zdrowy jak koń - hormony, tarczyca, gastroskopia, rezonans głowy (wyszły jakieś brodawczaki prawdopo